Hoe kan ik mijn ASUS R500V terug naar fabrieksinstellingen krijgen? Lees in beschrijving wat ik al heb geprobeerd

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals: naar de instellingen gaan door, met mijn muis naar de rechterhoek te gaan, naar instellingen te gaan en dan op bijwerken en herstellen drukken als ik dan op systeem herstel druk loopt hij vast. Ik heb ook geprobeerd door f8,9,11 te drukken ( 1 keer, meerdere keren en ingedrukt houden) bij het starten van de computer maar dit zonder werking. Ik heb gelezen dat je ook een CD/DVD kunt gebruiken die e hebt gekregen toen je de laptop kocht maar die heb ik niet meer. Weet iemand een andere manier om mijn laptop terug naar fabrieksinstellingen te krijgen?
Graag hoor ik antwoord.
Bijvoorbaat dank.

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: op de foto ziet u de instellingen die vastlopen als je op systeemherstel klikt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat je kan doen is de versie van je Windows opzoeken door naar deze PC -> eigenschappen te navigeren, en vervolgens de Disc Image hiervan te downloaden (dit kan van de site van Microsoft, zie http://www.howtogeek.com/186775/how-to-download-windows-7-8-and-8.1-installation-media-legally/ voor meer uitleg hierover) en deze op een CD te zetten (Een USB is ook mogelijk, alleen moet je deze dan wel "bootable" maken). Vervolgens kun je met de activatiecode van je Windows, vaak op de onderkant van je laptop te vinden (controleer dit dus eerst wel!) je Windows weer opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt Dutchfuzz voor je antwoord!
Maar mijn internet werkt niet door een virus. Dus ik kan niks downloaden of bedoel je dat je het op een andere computer moet downloaden?