Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn lg g4 in recovery mode?

Ik heb een lg g4 H815, ik heb de bootloader unlocked, vervolgens geroot en met de app twrp manager heb ik twrp geflashed. Vanaf deze App kom ik zonder problemen in de recovery mode.
Maar als ik de knoppen van het toestel wil gebruiken om in recovery mode te komen dan lukt dat niet.

Als mijn telefoon uit is dan wil ik altijd in de recovery mode kunnen.

Ik heb al geprobeerd, zoals op verschillende sites word uitgelegd, de volume-down-knop en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt houden en ze een seconde loslaten als het lg logo tevoorschijn komt en dan weer in te drukken totdat het in recovery mode gaat.

Helaas lukt lukt het me niet om met de knoppen in recovery mode te komen, terwijl dat wel lukt vanuit de twrp manager App.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Toegevoegd na 10 uur:
Ik kom steeds in de factory reset, maar ik moet de recovery mode hebben.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik durf niet met 100 procent zekerheid te zeggen dat dit werkt (pin me er niet op vast) maar bij de LG G3 moet je naar de reset gaan en de optie 'Ja' kiezen. Dit brengt je naar TWRP. (nogmaals, ik kan het fout hebben dus op eigen risico! Je zou het voor de zekerheid nog even kunnen googlen :))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nu ik inderdaad een reset doe kom ik in de recovery mode. Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding