Bij de privacy instellingen van je Facebook-account aanpassen; als je daar de instellingen op "Alleen vrienden" zet kunnen alleen zij het zien. Let wel op, als jouw vrienden reageren op jouw berichten en zij hebben andere instellingen (bv Vrienden van vrienden) dan kunnen ook anderen mogelijk jouw bericht zien. Als je de algemene instellingen hebt aangepast kun je later als je wil altijd nog een apart bericht een andere instelling geven (bv openbaar of alleen voor jou zichtbaar).

In de bron een link naar een site waar het stap voor stap staat uitgelegd.