Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laptop gaat na een kwartier steeds van internet af, hoe kan dit?

Ik zet de laptop aan, en ik kan internetten. Na ongveer een kwartier kan ik niet meer op internet, hij geeft aan op de website waar ik op dat moment op zit, dat die problemen geeft (hetzelfde als je geen internet hebt). Alleen rechtsonderin staat dat ik gewoon op internet zit (dus hij heeft gewoon verbinding met internet). Toch houd die na een kwartier op. Iemand enig idee hoe dit kan? Wel verbinding met internet maar niet op internet kunnen....

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
671
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien kun je een andere browser gebruiken? Ik ben zelf de browser Opera gaan gebruiken omdat ik steeds andere startpagina’s kreeg op google chrome en internet explorer. Ik hoop dat het voor je werkt! En mischien je laptop opnieuw opstarten als je dat nog niet hebt gedaan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het ligt er een beetje aan welke Windows versie je hebt. Sinds Windows 10 hebben veel mensen problemen met de stuurprogramma's van hardware. Wat je zou kunnen doen is de website van de leverancier raadplegen en daar de juiste stuurprogramma's downloaden voor je laptop. Deze installeer je dan opnieuw en het probleem zou opgelost moeten zijn. Wanneer de problemen blijven aanhouden is de kans groot dat er een defect is in de hardware en dan kun je de laptop het beste laten repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding