kan mijn laptop ark survival evolved aan?

Ik heb een acer aspire E1-771G
en ik vraag me af of ik ark daarmee goed zou kunnen spelen?
Als dat niet kan en ik een externe videokaart zou moeten vertel mij dan aub een goede optie op die videokaart.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een Acer Aspire gehad met slechte ventilatie die uitviel als ik Minecraft speelde door oververhitting. Heb je al eens andere spellen gespeeld met je laptop en heb je daar ook last van? Anders moet je eerst een koeler voor je PC kopen of een pen onder de ventilator leggen waardoor de warme lucht beter kan ontsnappen (zo heb ik mijn spellen kunnen spelen op die laptop ;)
capthavoc
8 jaar geleden
Een laptop is geen gamemachine je kan niet zomaar een videokaart wisselen
daarvoor zul je toch een desktop moeten nemen maar probeer deze link eens om te kijken wat je nodig hebt http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/ark-survival-evolved/12631/?p=r
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je het aanschaft via steam kan je tot max 2 uur spelen het geld terug krijgen.
(Moet je wel formulieren invullen) Of vraag een vriend dir het heeft om even in te loggen op jou pc(family sharing) waardoor jij het mag spelen als hij het niet speelt.
Nu kan je het spel installeren en testen. Daarnaast is ark surv niet goed geoptimalizeerd wua preformance.
Wel leuk spel btw Ik hoop dat je dr wat aan hebt

Het beste antwoord

Als je wilt zien of je PC of laptop een spel goed kan draaien, kijk dan eens op onderstaande website. Deze website bevat alle onlangs uitgebrachte spellen en hun specificaties, en vergelijkt die met de specificaties van jouw PC of laptop.

(De website zal je vragen wat te downloaden, dit is zodat de website jouw specificaties kan bekijken.)

Jammer genoeg kun je niet zomaar een externe videokaart aan je laptop zetten. Dit moet de laptop specifiek ondersteunen. Zo te zien ondersteunt jouw laptop dit niet.