Dat is afhankelijk van de browser die je gebruikt.
Bij Chrome kun je tijdens het inloggen op een website aangeven of het wachtwoord moet worden opgeslagen, door een keuze te maken in het dialoogvenster dat wordt geopend.
Bij Chrome kun je het aanbieden om wachtwoorden op te slaan ook uitschakelen.
1. Klik op het Chrome-menu in de rechterbovenhoek van uw venster.
2. Kies Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven onder aan de pagina.
4. Verwijder het vinkje bij Aanbieden om je internetwachtwoorden op te slaan onder 'Wachtwoorden en formulieren'.

Als je dit weer wilt inschakelen, vinkt u het selectievakje aan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door de geschiedenis te wissen, waarbij je eerst aanvinkt dat ook Actieve aanmeldingen weggehaald moeten worden.
Amadea