Hoe kom ik van FB berichten af van mensen die geen vrienden van mij zijn?

Het gaat om vrienden van vrienden. Bijv. een vriend van mij liked iets wat een vriend van hem heeft gepost, en vervolgens komt het ook bij mij. Ook als een vriend van mij getagd is in een bericht, dan komt dat ook op mijn startpagina. Dat wil ik niet, allemaal foto's en berichten van mensen die ik niet ken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Hoi ga eerst naar instellingen en dan naar privacy instellingen. Vervolgens naar meldingen gaan. Hier kun je aanvinken wat je wel of niet wild ontvangen. Veel succes

Toegevoegd na 1 uur:
Hoi je moet toch echt naar PRIVACY instellingen gaan, staat hier niet precies wat jij zoekt kun je de hulp desk nog bellen.. Maar vergeet niet dat Face Book nu eenmaal zo werkt. Je zult dus dan mensen moeten ontvrienden óf helemaal stoppen met face book maar dat is vast niet de bedoeling. Je kunt ook nog contact opnemen met de hulp desk van face book natuurlijk
Groetjes Atze.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tja, ik heb het goed doorgelezen, maar er staat niet bij dat ik de likes van mijn vrienden op berichten van hun vrienden niet wil ontvangen. En ook niet dat ik niet hoef te weten dat vrienden van mijn vrienden hun profielfoto hebben veranderd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, stoppen met FB is zeker niet de bedoeling, en ontvrienden of ontvolgen ook niet. Maar ik heb inmiddels op het forum van Facebook gezien dat er meerdere mensen over klagen en ik denk dat je helemaal gelijk hebt; Facebook werkt nu eenmaal zo. Maar weet je wat ik zo vreemd vind? Dat ik er eerder nooit zo'n last van had. Bij een wijziging van een profielfoto bijvoorbeeld, ging dat alleen om mijn eigen vrienden, en niet om vrienden van mijn vrienden. Mijn vrienden liken dan zo'n nieuwe profielfoto en zodoende krijg ik dat ook te zien. Maar ik zal het moeten aanvaarden, of toch uit FB stappen. Wat ook weer een toer schijnt te zijn trouwens. ;)

Andere antwoorden (1)

je kan je eigen tag verwijderen, zo sta je niet meer ''geregistreerd'' bij de status of foto
als je op onderstaande link klikt, staat het beschreven hoe het moet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Maar ik begrijp dus dat ik bij elke foto of status dan de tag moet verwijderen. En ik wil graag voorgoed verlost zijn van de berichten van vrienden van vrienden. Dit schijnt overigens voor meer mensen een probleem te zijn,maar FB heeft er tot nu toe niets aan veranderd.
Ritsuka
8 jaar geleden
dat is de vraag niet, het gaat om berichten van 'vrienden van vrienden', niet van de vraagsteller zelf
Amadea
8 jaar geleden
@Francesca: voorgoed verlost zijn? Gewoon het account opheffen. Het is werkelijk nergens voor nodig om Facebook te hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat zou ik kunnen doen, Amadea. Maar er zijn ook zoveel leuke en interessante berichten, en die zou ik dan ook weer missen.