Hoe ga je bij WordPress naar bewerker?

Ik wil een metatag toevoegen in wordpress. Men zegt dat je dan bij wp-admin naar weergave moet gaan en dan naar bewerker. Maar bij mij staat er bij weergave geen bewerker, komt dit doordat WordPress is vernieuwd of is er een andere reden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

De bewerker is de onderste optie onder weergave (editor), zie screenshot.

Een andere (misschien makkelijkere) manier om metatags in te stellen is via de gratis plugin Yoast SEO. Als je deze plugin installeert kun je onder pagina's voor iedere pagina je metatags instellen. Meer info is hier te vinden: https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/

Hopelijk beantwoord dit je vraag, succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het probleem is dat er bij mij onder weergave geen optie editor staat. komt dit doordat ik geen wordpress premium heb?