Waarom werkt mijn wifi plots niet meer?

Sinds kort werkt ons wifi (Belkin) heel erg slecht. De signaalsterkte is heel sterk en heb een ipv4 verbinding maar geen ipv6 verbinding. Een website laden duurt 2 minuten en op online games is het nog erger, gemiddelde ping van 1500.
Soms is het uren weg en soms is het opnieuw uren slecht.... wat kan dit zijn?

Ps: dit is zo bij alle apparaten die wifi gebruiken hier

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Om uit te sluiten of het daadwerkelijk wifi wat de schuldige is zou je deductief eens op een bedrade verbinding op je belkin gaan zitten om te checken of die ping binnen het acceptabele valt, en of het internet nu wél responsive is....langzaam internet kan aan veel dingen liggen...maar door uitsluiting kom je bij de oplossing.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Begin eens met je modem/router opnieuw op te starten en in het 2e geval te resetten.

Antwoorden (2)

probeer de modem te resetten, dat zou het misschien op kunnen lossen. Anders moet je in je omnibox van je browser 192.168.0.1 intikken om daar het probleem te vinden. pece out
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer eens een ander kanaal of frequentie, misschien heeft een van je buren een nieuwe router aangeschaft die interfereert met jullie wifi.