waar kan ik mijn email vinden?

ik heb een domeinregistratie van strongtogether.nl
ik heb als emailadres info@strongtogether.nl
maar die staat normaal doorgelinkt naar strong.together@live.nl
nu is het zo dat ik mijn mails niet meer krijg mensen krijgen de melding dat het niet lukt, hierdoor loop ik belangrijke zakelijke mails mis.
ik ben momenteel klant bij webnode deze zegt dat er indd een probleem is met het doorsturen van de mail naar hotmail ze weten niet hoelang dit nog duurt.
via sidn zie ik staan dat er een verandering is gepleegd op 10-6 niet door mijzelf.
de vraag is gewoon waar komt de oorspronkelijke mail binnen van info@strongtogether.nl
neem aan dat je daar ook in moet kunnen kijken maar krijg daar geen antwoord op.
iemand enig idee waar ik in moet of kan loggen om de afgelopen gemiste mails in te kunnen zien?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
19.6K

Antwoorden (1)

Aangezien het om gemiste e-mails gaat zult u helaas moeten wachten. Op het moment dat er problemen zijn bij de server, kunnen de mailtjes op de server waar ze staan niet gelezen worden en dus ook niet naar binnen worden gehaald.

Alle e-mail die naar uw eigen mailadres binnen komen, komen ook binnen via een andere server. Dit is te koppelen aan bijvoorbeeld outlook of een andere e-mail service. Sommige webhosts regelen ook zelf een paar web-programma's om de mail mee te lezen.

Wat u kunt doen is contact opnemen met de webhost waar u klant bent en de pop3 instellingen opvragen, of of zij een programma hebben waar dit terug te lezen is. In dat geval kunt u via bijvoorbeeld Outlook e-mails inladen of zelfs in het vervolg via Outlook mails beantwoorden. (Als de webhost problemen heeft, zal dit uiteraard ook niet werken)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hun reactie was dat ze alleen problemen hebben met hotmail en ik maar ergens anders naar moest doorsluizen, neemt niet weg dat ze dus wel gewoon mijn mails binnen krijgen op de server maar ik krijg gewoon geen normaal antwoord van hun.hun zeggen maak maar gmail aan ofzo en laat het daar binnen komen daar heb ik niks aan, want het gaat om de gemiste mails van al een week of 2!! neem aan dat ze het indd op hun server binnen krijgen en daar een toegang toe moeten kunnen geven maar ze vertikken het normaal te helpen
wilkers
8 jaar geleden
Wat een vreemde reactie. Er zijn andere webhosts en domeinen verhuizen is mogelijk. Misschien is dat nog een optie?