Hoe plaats ik een nieuw email adres in postvak in?

Ik werk met Micosoft outlook. Ik heb verschillende email adressen. Alle Emails komen binnen in het Postvak In. Sinds kort heb ik er een nieuw email adres bij. Maar bij het aanmaken wordt deze NIET in het postvak in geplaatst, maar heeft een eigen plek met een eigen Postvak In? Hoe kan dit?
Ik wil gewoon 1 Postvak In waar alle e mails van alle email accounts in binnen komen. En niet verschillende Postvakken In? Hoe kan het dat dit nieuwe email account een eigen Postvak In heeft? Hoe haal ik dit weg? En krijg ik het zo dat ook de emails van dit account gewoon in die ene Postvak In komen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Aangezien het om een ander account gaat, zal je de mail standaard inderdaad in een ander postvak ontvangen.
Dit gebeurt standaard niet wanneer het om een mailalias gaat die onder hetzelfde account valt. In dat geval komt alle mail van alle aliassen in hetzelfde postvak van dat account.

Hier zijn twee oplossingen voor: de mail van je nieuwe account forwarden naar je oorspronkelijke account of, en dat lijkt me in jouw geval het beste, omleiden naar dit account.

De instructie hiervoor is te lang om in dit antwoord te plaatsen, maar kan je vinden in de bron van Microsoft.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik wil je heel erg bedanken voor je hulp.
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je alle instellingen van de mail handmatig invoert. Of dat je in ieder geval alle instellingen kent. Selecteer dus bij het aanmaken van een nieuw account dat je alles handmatig wilt configureren.
Op het scherm waar je de gegevens van je account invoert, de naam en de servers en dergelijke, staat ook een optie "Nieuwe berichten bezorgen aan:" Kies hier voor "bestaand gegevensbestand" en selecteer het bestand waar je andere mail op binnenkomt.

Ale je niet weet waar dat bestand staat kun je dat eerst even kijken bij Accountinstellingen:gegevensbestanden.