Is er een sneltoets voor dit symbool: ∆? Zo ja, welke?

Dus een naar boven gerichte driehoek die van binnen open is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
59.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je niet steeds alt codes wilt invoeren kun je sticky keys proberen, het is alleen verschrikkelijk irritant als je het per ongeluk activeert.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik krijg dan een o met umlaut: ö
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
klopt, werkt op een engels toetsenbord
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke, jammer dat het alleen op een Engels toetsenbord werkt, maar bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

Onder de Speciale tekens bij de Bureau-accessoires staat dat teken als Griekse hoofdletter Delta met de code U+0394. Dat geeft dan Δ
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Werkt bij mij nu, maar alleen na deze regedit: HKEY_Current_User/Control Panel/Input Method,
set EnableHexNumpad to "1". If you have to add it, set the type to be REG_SZ. In regedit ziet het er dan zo uit:
EnableHexNumpad REG_SZ 1 http://www.fileformat.info/tip/microsoft/enter_unicode.htm Met Alt+ +0394 krijg ik nu idd Δ