Waarom kan ik mijn betaalgegevens op mijn Apple ID niet veranderen?

Sinds ongeveer twee weken kan ik geen apps meer downloaden. Ik heb onlangs meerdere albums gekocht in de iTunes Store, maar het bedrag van mijn aankopen is niet door verstuurd naar de rekening die vast zit aan mijn apple ID. Nu heb ik een nieuw account op ClickAndBuy (betalingsmethode) aangemaakt en het bedrag va de aankopen betaald.
Nu geeft mijn Apple ID nog steeds mijn oude rekeningnummer + accountgegevens aan.

Hoe kan ik mijn oude rekeningnummer verwijderen van mijn Apple ID, en mijn nieuwe toevoegen waarmee ik mijn aankopen heb betaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (1)

Helaas kun je betaalgegevens niet zo eenvoudig aanpassen als je zou willen bij Apple. Je Apple ID is en blijft gekoppeld aan de gegevens die je eraan toevoegt. Dit doen ze omdat aankopen aan je Apple ID gekoppeld zijn er niet aan het apparaat waarmee je het koopt. Je kunt proberen de accountgegevens bij je account te voegen (zie bron). Mocht dat niet werken, dan rest helaas weinig anders dan een nieuw Apple ID aan te maken.