Hoe kan ik alle berichten in Gmail in 1 keer tegelijk verwijderen?

(Ik heb alle vragen over dit onderwerp gelezen maar heb niet het antwoord gevonden.)

Ik ken de methode om alle berichten aan te vinken en dan op 'delete' of de prullebak te klikken. Maar om de een of andere redden heb ik soms in 1 dag 400 berichten. Als je een Yahoo email account hebt (waarschijnlijk ook bij andere accounts) kun je bovenaan de bladzij een vinkje zetten en dan worden alle berichten aangevinkt. EEN klik op 'delete' en ze zijn weg. Maar deze optie kan ik in Gmail niet vinden (op telefoon en tablet).

Alle hulp wordt bijzonder op prijs gesteld...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
26.6K
Amadea
9 jaar geleden
Misschien is het dan handiger om het betreffende account op te heffen, en een nieuwe aan te maken? Of zijn die 400 berichten niet hoofdzakelijk spam?
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik Gmail werkt dezelfde methode, althans op een PC. Zoek de vakjes die je normaal gesproken gebruikt om één of meer mails aan te vinken. Helemaal bovenaan, direct boven de bovenste mail, staat een kopregel. Ook in die kopregel staat, boven al die vink-vakjes, een vink-vakje. Als je het vink-vakje in de kopregel aanvinkt, vink je in één keer de vink-vakjes van *alle* mails aan. Op de PC werkt het - kijk zelf of dit ook op jouw telefoon en tablet zo werkt.

Het beste antwoord

Via Internet gaat het vrij simpel zoals het andere antwoord. Via de app heb ik alleen kunnen vinden zoals je het zelf al aan gaf. De mail lang inhouden en dan alles zelf selecteren via de ronde icoontjes. Ik vermoed dat dit (nog) niet mogelijk is voor de mobiele app. Het beste kun je dit dus via internet op je computer doen. Dat gaat ook het snelst lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Pep, Dank je wel, nu weet ik tenminste dat het niet aan mijn ogen ligt. Ik heb wel 20 keer de bovenbalk bekeken, antwoord gelezen, weet bovenbalk gekeken, etc..etc. Ik heb nu op de GMail website al mijn berichten gewist. Nu moet ik kijken of de gmail berichten ook op mijn telefoon staan, zo niet dan ben ik blij, zo ja dan gaat de wifi af en zal ik alle berichten 1 voor 1 moeten verwijderen. Ik denk dat ik de Gmail app van mijn telefoons afhaal, en ook van m’n tablet, en mijn Gmail op de website bekijk. Nogmaals bedankt allemaal!

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk kan dat:
Klik in gmail op het label alle berichten.
Klik op het selectiemenu wat naast het woord GMAIL staat.
Kies daar "alles"
Klik dan op het plaatje van de vuilnisbak en bevestig dat je alles weg wilt gooien.

En klaar is kees, maar dan is ook werkelijke ALLES weg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmmm.... nee. Op mijn telefoon, in de bovenste balk staat v.l.n.r. 3 horizontale lijntjes boven elkaar, dan het GMail icoontje, dan 'inbox' met daaronder in kleinere letters mijn email adres, dan verder naar rechts een envelopje met een + in de rechter benedenhoek, dan een vergrootglas. Dat is alles.