Waarom zegt me computer dat de item niet gevonden is en hoe los ik dit op?

Ik wouw een video verwijderen maar me computer geeft dit aan (zie afbeelding) hoe komt dit en hoe los ik dit op het gaat om windows 7?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie je het niet goed? druk op de afbeelding

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie je het niet goed? druk op de afbeelding

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google is je vriend Femke! :) http://www.pc-helpforum.be/topic/29199-kan-een-bestand-niet-verwijderen-verplaatsen-enz/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje maar waarom deed je dit niet als antwoord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft het voor jou dan geholpen? In dat geval zet ik het als antwoord, zo weten anderen ook dat dit voor jou het antwoord was.

Het beste antwoord

Je kunt verschillende dingen doen.
De eerste stap is je computer opnieuw opstarten, als het dan alsnog niet lukt probeer je eens via de 'Foutcontrole' inclusief reparatie van de 'C:'-harde schijf. Dat loopt over de eigenschappen van die 'C:'-harde schijf en het tabblad 'Extra' (zie afbeelding 1). Als de fout in het bestandssysteem zit, dan wordt deze gecorrigeerd. Is dat achteraf toch niet het geval? Dan de 'Registry Cleaner' van bijvoorbeeld 'CCleaner' (= 'www.ccleaner.com') laten draaien.
Als deze manier niet werkt moet je het even laten weten. Dan zijn er nog manieren die ingewikkelder zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afbeelding kan helaas niet uploaden. De afbeelding is hier te krijgen: http://cdn2.computeridee.nl/faqman/214436_afbeelding_1.jpg als je op deze link drukt, downloadt hij de afbeelding gelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Enige antwoord en de beste