Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen groen koffertje bij inlog belastingdienst, hoe kan dat?

Als ik wil inloggen bij de belastingdienst krijg ik géén groen koffertje links boven in de balk. betekend dit dan dat het geen veilige site is? Het moet toch groen zijn?? Nu durf ik dus niet op de belastingsite. Wat moet ik doen om dit te veranderen. Mijn browser is Firefox

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Antoni
9 jaar geleden
Je bedoelt een slotje, geen koffertje!
Antoni
9 jaar geleden
De afbeelding van een slotje is ook veel logischer als het gaat om beveiliging dan de afbeelding van een koffertje, toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb net even gekeken en ik krijg ook geen slotje op de site van de Belastingdienst te zien. Maar volgens mij krijg je daar nooit een slotje te zien maar helemaal zeker weet ik dat niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hij is wel beveiligd; bij mij is ook het slotje grijs. Houd je muis maar eens op het slotje, dan zie je "Beveiligd door KNP Media BV".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Beveiligd door KNP Media BV".
Lijkt mij niet in orde, dat moet QuoVadis zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
www.belastingdienst.nl is niet beveiligd, je kijkt naar iets anders...
digid.nl is geen belastingdienst, maar heeft een geldig certificaat en inderdaad uitgegeven door QuaVadis VSP / PKI-Overheid-CA
De site van de belastingdienst(www.belastingdienst.nl) zelf heeft geen SSL(geen https://), dus daar is het logisch dat je geen slotje krijgt.

Toegevoegd na 2 minuten:
QuaVadis = QuoVadis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Minnen zonder motivatie is zo lafjes... zeg dan tenminste wat er in het antwoord verkeerd staat... (GV zou dit verplicht moeten stellen)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding