kan ik muziek afspelen op mijn ipad en mac tezamen ?

Ik heb zopas een macbook gekocht maar ik zou graag muziek afspelen en mijn ipad en iphone gebruiken als extra speakers vroeger gebruikte ik seedio maar deze kan men niet downloaden op een macbook

nu is mijn vraag of iemand een app kent die dit kan met een mac

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hoeft niets te kopen of te downloaden. Zit al ingebouwd en het heet Airplay. Zie verder onder de link hoe je dingen moeten instellen. De iPod moet wel een iPod Touch zijn, met andere iPods gaat het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De speakers van een MacBook zouden zelfs beter moeten zijn dan die van iPad of iPhone. Die lol ontgaat mij ook. Wil vragensteller de muziek op een andere plek, dan beter met computerspeakers of stereoinstallatie, al of niet via AirportExpress of AppleTV.