hoe kun je een hele goede thumbnail maken?

Nou ik heb een youtube kanaal maar echt het ENIGE dat ontbreekt is goede thumnails welk progamma of site is daar geschrikt voor? ik gebruikte eerst canva maar daar staat 'made with canva' ik wil er graag eentje zonder watermerk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoe bedoel je thumbnail maken? Een thumbnail is een gegenereerde kleine afbeelding van een grote afbeelding. Het enige wat je hoeft te doen is een foto of plaatje op te geven en dan wordt het vanzelf door youtube als thumbnail gemaakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
?? Een miniatuur met tekst afbeeldingen enzo :p