Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je instellen dat je computer automatisch, elke keer nadat hij opstart, een andere achtergrond doet?

Dat je bijvoorbeeld een soort foldertje hebt, waar de computer random een afbeelding kiest die je dan voor die computersessie als achtergrond hebt. Ik heb windows 8.1. is er anders een of andere applicatie die dat voor elkaar kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
864

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan gewoon via Windows zelf.
- Als je op je bureaublad bent, druk dan op rechtermuisknop -> "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen"
- Klik nu op "Bureaubladachtergrond"
- Nu kun je de locatie van afbeelding selecteren, je kunt hier een hele map voor selecteren.
- Rechts staat een knop "alles selecteren", of je selecteert alleen de afbeeldingen die je wilt.
- Onderaan staat vervolgens "Afbeelding wijzigen elke:" en daar kun je zeggen dat je 1x per dag wilt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik probeerde een plaatje toe te voegen, maar dit werkt niet.
Ik heb hier wel een site die het uitlegt met plaatjes, dit is hetzelfde als wat ik al zei, maar dan in het Engels: http://teamwindows8.com/2013/03/shuffle-wallpapers-in-windows-8/
(Lees meer...)
Ritsuka
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding