Kun je instellen dat je computer automatisch, elke keer nadat hij opstart, een andere achtergrond doet?

Dat je bijvoorbeeld een soort foldertje hebt, waar de computer random een afbeelding kiest die je dan voor die computersessie als achtergrond hebt. Ik heb windows 8.1. is er anders een of andere applicatie die dat voor elkaar kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan gewoon via Windows zelf.
- Als je op je bureaublad bent, druk dan op rechtermuisknop -> "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen"
- Klik nu op "Bureaubladachtergrond"
- Nu kun je de locatie van afbeelding selecteren, je kunt hier een hele map voor selecteren.
- Rechts staat een knop "alles selecteren", of je selecteert alleen de afbeeldingen die je wilt.
- Onderaan staat vervolgens "Afbeelding wijzigen elke:" en daar kun je zeggen dat je 1x per dag wilt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik probeerde een plaatje toe te voegen, maar dit werkt niet.
Ik heb hier wel een site die het uitlegt met plaatjes, dit is hetzelfde als wat ik al zei, maar dan in het Engels: http://teamwindows8.com/2013/03/shuffle-wallpapers-in-windows-8/
Ritsuka