Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik reclame van mij Laptop ?

hallo bij elke site ,krijg ik reclame onder boven otto etc etc
En dan wil je wat aanvinken ,verspringt het beeld ,en zit je weer op een andere pagina
hoe of wat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
846
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan gratis AdBlock downloaden.
Houd er wel rekening mee dat op sommige websites, zoals deze, de werking niet meer optimaal kan zijn.
Je kan met AdBlock wel van specifieke websites reclame toestaan.
Dit doe ik zelf bij websites die volkomen afhankelijk zijn van sponsoren, zoals goeievraag.nl en tweakers.net.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou malwarebytes kunnen proberen, dat programma even een volledige scan van je computer laten maken. Met de pro-versie kun je echt 98% van de troep op je computer verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt Adblock Plus installeren en dan krijg je geen reclame meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk door een virus door iets wat je hebt gedownload. Ga naar je download overzicht op je pc, en verwijder dingen die je niet uit jezelf hebt gedownload. Meestal krijg je zulke virussen door dingen te downloaden op sites zoals bijvoorbeeld softonic. Ook kun je naar browser instellingen en de begin pagina veranderen / extensies verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding