Hoe moet ik nu toch weer kunnen inloggen in miijn youtube account?

Ik zit al een tijdje met een probleem, het zit zo ik moest dus mijn youtube account koppelen aan een google account dat had ik dus ook gedaan alleen ik heb die google account inmiddels verwijderd en heb ik geen toegang meer tot mijn youtube account. Telkens als ik probeer in te loggen op youtube word ik door verwezen naar inlog pagina van google accounts. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Youtube is al een hele tijd geleden gekoppeld aan je Google account. Dus waarschijnlijjk heb je in geen tijden op Youtube ingelogd of heb je het Youtube kanaal al sinds eeuwen. Omdat alles is gekoppeld aan je Google account, denk ik niet dat je het Youtube account terug kunt krijgen. Als je gaat zoeken op je kanaal of naam en je filtert op kanalen kun je zien of je kanaal nog bestaat. (Want ik ga ervan uit dat je het kanaal graag terug wilt of er veel op staat of het bekend is want anders wil je het niet zo snel terug) Anders moet je misschien contact opnemen met Google wat je moet doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik had van u een tip verwacht