Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk dat pc twee talig tegelijkertijd werkt?

Mijn pc is gewoon in het Nederlands geïnstalleerd, maar ik zie dat sommige mappen engels talig zijn geworden.
hoe kan dat ?

Zie op photo


Bedankt

Picture for question
9 jaar geleden
773
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmmz dat is inderdaad niet juist. Ik heb daar "afbeeldingen" en "documenten". Het is wel zo dat intern Windows gewoon in het Engels werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij kan niet tweetalig zijn, is hij tweedehands gekocht? Je kunt proberen om het naam ter veranderen.
Nuur
9 jaar geleden
Hij is nieuwe

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoogst waarschijnlijk komt dit omdat je een update hebt uitgevoerd van Windows, dit gebeurt automatisch en je kunt er vrijwel niets aan doen. Je kunt proberen (als je het echt heel erg vindt) om je PC terug te zetten naar het herstelpunt dat is aangemaakt voor de update. Dit doe je door te zoeken naar 'Herstel' > dan kies je het balkje waarop 'herstel' staat en je selecteert de tijd waarop jij denkt dat het wel goed is (kan 1-2 dagen geleden zijn, je bestanden en programma's die je daarin hebt gedownload/opgeslagen gaan verloren)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bestanden gaan daartussen niet weg, hoor.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding