Ik wil een serie kijken op mijn laptop maar hij hangt steeds. Wat moet ik daar tegen doen?

Ik wil iets kijken van 20 minuten en daar ben ik een uur mee bezig...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk je het vanuit
1) een lokale bron: een bestand of DVD,
2) of vanuit het internet (stream)?
3) vanuit een eigen WIFI stream

In het eerste geval: Installeer VLC als viewer, daar zitten een heleboel codecs in die heel goed werken. Als het daarmee niet lukt: PC vernieuwen.
In het tweede geval: meer bandbreedte kopen bij je internetprovider.
In het derde geval zorg voor een beteren connectie van de wifi netwerk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Downloadsnelheid is aan de lage kant, voor HD moet je minstens 11Mbit hebben voor onverstoord HD doorgifte. Voor SD is het zelfs net onvoldoende... Het hangt van de serie af, maar de meesten op Netflix zijn toch in HD. Verder zijn de specs voldoende...
Dus effe de poeplap trekken voor een 20Mbit abonnementje??