Waar kan je je inschrijven voor een dagelijkse mail met het nieuws van de voorbije dag?

Ik zoek al heel lang naar een dienst waar je je e-mailadres opgeeft en dan een dagelijkse mail krijgt met het nieuws van de voorbije dag. Het mag algemeen nieuws zijn en als het op regio kan is het ook goed.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Sommige kranten hebben tegenwoordig toch een combinatie-abonnement, waarbij men doordeweeks iedere dag een e-mail met nieuwsberichten en zaterdag nog de papieren krant ontvangt, of is dit abonnement al weer afgeschaft?

Het beste antwoord

Ik krijg elke dag een mail van de Volkskrant (volkskrant.nl)
Is er ook van Elsevier