kan geen reacties meer plaatsen op facebook, hoe kan dit?

Ook niet liken. De knoppen zijn ook weg. Voorheen kon het wel. Kan iemand tips geven hoe op te lossen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat je geblokkeerd bent door een aantal mensen. Waarschijnlijk is dit niet het geval. Het zou kunnen kunnen dat je door Facebook zelf bent geblokkeerd. En wat ook nog zou kunnen (maar niet iets wat erg waarschijnlijk is) is dat je een corrupt account hebt.

Succes!