Heeft de HP 15 r021nd laptop een scrollfunctie op de touchpad?

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en de HP 15 r021nd ziet er goed uit maar ik kan nergens vinden of er ergens een scrollfunctie op deze computer zit!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het wordt niet vermeld op de HP website, maar het is een multi-touch touchpad, hierbij kun je gewoon gestures(gebaren) programmeren. Dus bijvoorbeeld twee vingers op-en-neer is scrollen op-en-neer, één vinger op-en-neer is de muisbeweging naar op-en-neer etc. Bij oudere HP modellen tref je vaak touchpads aan waarvan het rechter strookje het gebied is waar je kun scrollen(werkt erg irritant)