Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kom mijn computer niet meer in nadat ik heb geprobeerd Windows 7 er opnieuw op te zetten wat is mislukt. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb vanochtend geprobeerd opnieuw Windows 7 op mijn Laptop te zetten. Helaas liep mijn laptop vast en heb ik hem opnieuw opgestart. Nu kom ik de hele tijd bij een schermpje met Startup Repair. Hierbij controleert het op fouten en daarna moet ik mijn laptop opnieuw opstarten. Het probleem is dat ik dit elke keer moet doen als ik mijn laptop aanzet en dus niet verder kom dan dit. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
564
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weer opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat lukt dus niet. Elke keer dat ik de CD met Windows 7 er in doe, gaat het automatisch naar Startup Repair.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je de BIOS-opstartvolgorde anders instellen, namelijk je installatiemedium op de eerste plaats.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie WDHBGS. Ik heb gedaan wat je zei en hij start nu weer op met de CD. Nu hopen dat ie het doet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen probeer het nog een keer opnieuw te installeren, als je dat al niet hebt geprobeerd. kan tijdens de installatie iets fout zijn gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding