Mag een leeraar je ipad afnemen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Deze vraag is al zo vaak gesteld: ja dat mag !

Antwoorden (2)

Als jij deze storend in de les gebruikt, mag de school jou op een redelijke/proportionele wijze straffen. Juridisch gezien zou ik dus denken dat je hem aan het eind van de dag in ieder geval weer terug moet hebben, anders gaat de school in overtreding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je hem gebruikt hebt terwijl het niet mocht, mag dat, maar de docent moet hem dan aan het eind van de dag weer terug geven.
het kan ook zijn dat je boeken er opstaan en dan heeft de docent geen recht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"het kan ook zijn dat je boeken er opstaan en dan heeft de docent geen recht"
Dan zal hij hem aan het einde van zijn les weer terug geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dan lijkt het me dat je die boeken tijdens de les ook nodig hebt en dan maakt hij het negatief voor zichzelf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zal die de iPaid ook niet als storend zien en afnemen.