Afbeeldingen van foto's verdwijnen weer op scherm v mijn pc. Hoe kan ik dit oplossen ?

Toegevoegd na 13 minuten:
Zo ziet het er op het scherm uit als je foto's wilt bekijken. Waar je normaal het onderwerp direct op de afbeeldingen ziet, en er vervolgens op kunt dubbelklikken om de afbeelding groter te bekijken, zie je nu zo'n plaatje staan.

Dit is veel lastiger zoeken naar je foto;s.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

- ga in je fotomap naar "Organiseren" (linksboven)
- klik op Mapopties -> Weergave
- vink daarna af: "pictogrammen weergeven, nooit miniaturen".

Dan krijg je de foto’s weer te zien.

Werkt dat nog niet, dan kun je dit doen:
Ga naar
- start
- configuratiescherm
- systeem en beveiliging
- systeem
- klik in linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen
- klik binnen tabblad geavanceerd bij prestaties op instellingen
- vink binnen het tabblad visuele effecten de optie "Miniaturen in plaats van pictogrammen weergeven" aan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Aanvulling:
- vink daarna AF: "pictogrammen weergeven, nooit miniaturen"
- AANgevinkt moet zijn: "Bestandspictogram op miniaturen weergeven."
SimonV