wat is een goeie laptop met lange accuduur?

Zoek een goeie snelle laptop met lange accuduur.
Liefst langer dan 5 uur.
Gebruik vooral voor internetten maar ook simpele games.

Max 500 euro.

Hoor het wel als er meer info nodig is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

De medion akoya. Wel de helderheid temperen dan doet hij het lang zonder sterker...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben je een student wil je een goeie laptop. Hans Kazan beveelt je deze laptop. Asus,HP,Sony,Dell,Mac.

Maar als je een perfecte laptop wilt is deze https://www.electrocorner.nl/laptops.html
Zit een I5 in dus gegarandeerd succes deze gaan echt langer dan 5 uur mee.