Skype ontvanger ziet mij niet; is ingebouwde cam dan defect?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zorg dat er geen rode streep door de video optie staat (in het scherm). Als dit niet werkt, heb je je cam wel ingesteld (menu --> video)

Het beste antwoord

Als hij je ziet hoeft je camera niet direct stuk te zijn hoor. Test je camera anders eerst even. Op de meeste laptops zit een programma waarmee je foto's kan maken met je camera, dus dan kan je het direct zien.