Weet iemand iets te vertellen over een onbeveiligd wifinetwerk van Tele2, in Amsterdam Noord?

Ik gebruik dit netwerk wel eens, maar het netwerk valt op onregelmatige tijden helemaal weg. Dat ligt niet aan m´n apparatuur, want computer, smartphone en i-pad ontvangen tegelijkertijd niets meer. Na even wachten komt het signaal weer online. Verder is het netwerk 24 uur per dag, 7 dagen per week in de lucht. Is het een access point van Tele2? Maar waarom is het dan een open netwerk? En waarom valt het signaal soms helemaal weg? Gebeurt dat ook bij mensen die wel lid zijn van Tele2?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja het kan inderdaad een hotspot zijn van tele2,meestal kan je deze hotspots maar gratis tot een bepaalde tijd gebruiken,dan na een poosje bijvoorbeeld 2 uur resetten de routers/acces point zich zelf zodat iedereen een kans krijgt om gebruik te maken en niet steeds alle ip adressen in gebruik zijn.