hoe kan ik foto's/video's bewaren zonder een usb-stick? mijn usb poorten zijn namelijk kapot.

ik wilde het naar een email sturen alleen het zijn er echt een paar honderd dus dat is niet echt makkelijk. als iemand een idee of een tip heeft zou ik het graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Beste burakk388 je kan een dropbox account maken alle fotos in een map doen en dan op je dropbox account zetten en dan waar je inlogt daar open je de map en dan sleep je alles naar die computer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf gebruik ik Picasa. Het voordeel van Picasa is dat je de foto's in een online album hebt staan wat je met iedereen kunt delen. Je kunt met Picasa de foto's ook bewerken. Programma's als Dropbox, WeTransfer of Skydrive zijn prima alternatieven. Deze programma's kun je ook gebruiken voor het opslaan van andere bestanden zoals Word documenten, etc. Dat kan met Picasa niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
True ;)
Je kan het mogelijk op een CD'tje branden.

Toegevoegd na 45 seconden:
Niet de makkelijkste optie, maar als het snel moet is dat misschien een noodoplossing.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb om een groot bestand te versturen we transfer gebruikt. Je hoeft niet in te loggen, alleen de bestanden te uploaden en dan je eigen e-mail en het e-mail adres van de andere persoon in te vullen. Je kan hier tot 2 gb mee vesturen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De prettigste/snelste manier zou zijn delen via een thuisnetwerk. Als je dus een tweede laptop/pc aansluit (via UTP-kabel liefst) op dezelfde router en via Windows beide op dezelfde thuisgroep/workgroup zet en bestanden deelt en even de folder of schijf deelt kan je zo alles van de ene computer naar de andere computer pompen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Alle andere antwoorden werken met een dubbele overzetting.

PC>Server>PC
PC>opslagmedium>PC

Als je een langzame internetuploadsnelheid/brand-leessnelheid hebt is dat langdurig.

De methode die ik aanraadt is PC>PC. Je bent dan alleen afhankelijk van je eigen netwerksnelheid. Als je geen glasvezelinternetverbinding hebt is dat dus stukken sneller. En hoef je maar een keer over te zetten ipv twee keer.