ik kreeg een sms uit engeland over een loterij, ik weet nu niet wat ik moet doen?

Ik kreeg om 17.14 een sms uit engeland:
"Congratulation! Your mobile number has been selected as a winner of £2000000.00 with Winning number:********-**. For claims, E-mail: mrb.a.claims@gmail.com"

Wat moet ik hier mee??
Of is het zo'n fake ding?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Ritsuka
9 jaar geleden
gewoon weggooien, net zoiets als die spam emails, ze sturen het massaal uit en hopen dat mensen er in trappen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zijn uit op je geld. Dat is net zoiets als Nigerianen op Marktplaats die meer dan de vraagprijs bieden, of een call-center in een of ander vreemd oord wat jou weet te vertellen dat je een virus in je pc hebt. Niks mee doen en afhouden.
Poet
9 jaar geleden
Gewoon deleten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo! Precies ditzelfde heb ik en andere rondom mij ook gehad, ik denk niet dat het klopt..
Ivana
9 jaar geleden
Weggooien. Weggooien. Weggooien!!!!!

Het beste antwoord

niets.
Dit is dus een mail om jou geld uit de zak te kloppen, of heb je echt meegedaan aan en loterij?
Hoop dat je nog niet begonnen bent het geld uit te geven, want je krijgt het echt niet.
Misschien wordt je gevraagd om gegevens op te sturen, of moet je betalen om de prijs te krijgen. Trap er niet in
Zij worden er rijk van, jij niet

Toegevoegd na 2 minuten:
lees dit even:http://www.scamcallfighters.com/scam-call-447960670806-mrb-a-claims-gmail-com--lottery-winning-invitation-Lottery-Winner-Scam-11083.html

Toegevoegd na 3 minuten:
als je dingen niet vertrouwd, even op een zoekmachine gooien zoals google, maakt vaak veel duidelijk