Waarom verbind mijn S3 niet met het internet?

Er komt telkens onjuist wachtwoord te staan terwijl het wel echt de goede wachtwoord is. Bij mijn iPad werkt het internet gewoon wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan zo zijn dat jouw Wi-Fi router een beveilingstype heeft dat jouw telefoon niet ondersteund. Hier kan je helaas niks aan veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar normaal werkt hij gewoon wel. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd.
Probeer je modem en telefoon te resetten. Daarnaast kan je ook het kanaal van je modem/netwerk veranderen.
Je kan ook testen of andere (Samsung) telefoons wel kunnen verbinden met je netwerk, en kijk ook of je S3 verbinding kan maken met een ander wifi-netwerk.

Als het niet helpt kan je contact opnemen met je internet-provider, via sociale media reageren ze vaak erg snel.

Succes, hoop dat het helpt.