Je zult de betreffende opname af moeten spelen naar een ander, eigen opname apparaat. Vanaf dát apparaat kun je dan je opname bewerken e.d.

Toegevoegd na 28 minuten:
Je zou b.v. in een tv-kaart voor je PC kunnen investeren. De meeste hebben ook opname funkties en schrijven dan rechtstreeks naar je harde schijf.

Zie b.v. http://www.kieskeurig.nl/tv-kaart
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
redhouse
9 jaar geleden
Dat is nu net het punt ,met welk apparaat kan ik opnemen en doorsturen naar PC.. Ben nooit verder gekomen dan een oude videorecorder.
redhouse
9 jaar geleden
Interactieve TV betekent dat ik ook TV kijk op de PC en ook kan opnemen in de cloud ,maar alleen afspelen op de TV.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een TV-kaart zal niet werken, KPN verstuurt namelijk geen codeerbaar signaal (althans niet wat een tv-kaart kan decoderen). Je zal een capturekaart moeten hebben met bijvoorbeeld composiet ingangen en je decoder van KPN moeten laten decoderen. Je krijgt dan KPN decoder>composietkabel>capturekaart in PC>HDD http://www.kieskeurig.nl/tv-kaart/terratec/cinergy_htc_stick_hd/prijzen/bezorgen/1054994#prijzen Zoiets dus. Let wel, composiet dus geen HD-kwaliteit.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
De capture-funktie van de TV-kaart is wat ik bedoel. Een echte capturekaart is wellicht nóg beter. Goeie aanvulling MrTomaat !
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
@redhouse
Opnames van iTV van KPN kun je inderdaad niet op de PC afspelen en dus helaas ook niet met een (hackers)tooltje op de PC opslaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je moet dus met een apparaatje gaan werken en die aan je decoder en PC aansluiten. Of wellicht met hacktool direct de uitzending op PC opvangen. Of zoiets bestaat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat je kan doen is via een scart kabel een hd recorder aansluiten op je itv ontvanger, op deze manier kun je een opname tijdens het afspelen overzetten op je hd recorder. nu moet je alleen zien dat je die opname weer op je pc krijgt om verder te bewerken. ik heb op deze manier al bij verschillende klanten een hd recorder aangesloten.
redhouse
9 jaar geleden
Chevdaddy , dit is het goede antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@redhouse Eigenlijk is dat de minder handige optie. Het is maar de vraag of de bestanden die je op de HDD-recorder opneemt kan bereiken en/of kan bewerken. Als het al wel kan moet je hoe dan ook een extra actie ondernemen, namelijk de bestanden op je PC krijgen. Een capture device sluit je direct aan op je PC. Een capture device is voor wat jij wil veel handiger. Een HDD-recorder is handiger als je juist niet bestanden wil bewerken, maar alleen terug wil kijken op TV.