Hoe kan ik foto's uit mijn dropbox naar de map foto's van mijn Ipad krijgen?

Ik heb via Dropbox al mijn afbeeldingen overgezet van mijn XP computer naar mijn nieuwe Ipad. Maar nu wil ik voor Postcrossing een afbeelding uploaden en ik kan er niet bij, ik kan alleen naar de foto map, maar daar zit nog niets in. Hoe krijg ik de afbeeldingen van mijn dropbox naar de foto map op de Ipad??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ik keek niet goed, ik heb het gevonden en het is gelukt. Heel erg bedankt!!!

Het beste antwoord

Ga op de Ipad naar dropbox. Wel de dropbox App gebruiken!
Zoek nu in Dropbox de juiste foto en klik dan onderin op Save Image. Dit is een icoontje van een vierkant met een pijl die erin gaat. De foto wordt nu geplaatst in de fotomap van de Ipad.