Kan ik de in huis gevallen MacBook bij de verzekering opgeven?

Ik heb een nieuwe MacBook Air (nog geen maand oud). Ik was vanochtend aan het haasten om op tijd de deur uit te gaan. Mijn laptop is hierbij op de grond gevallen (zat in tas). Dit was heeeel erg balen! Er is daardoor een deukje in de hoek van het scherm(hoek klein stukje omgebogen) gekomen en aan de onderkant krassen. Verder is er met het scherm niets aan de hand. Maar nu zit ik te twijfelen dat eventueel intern wel schade is. Al merk ik er (nog) niks aan. Wel hoor ik af en toe als ik aan het typen ben dat iets kraakt. Misschien iets los aan de binnenkant?

Toen ik deze MacBook kocht, stond er bij dat ik een carry-In garantie heb. Wat houdt dit precies in? En kan ik eventueel iets doen met mijn verzekering? Ik heb een inboedelverzekering.

Heeft iemand hetzelfde meegemaakt of weet er iemand iets over?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Dit valt onder je inboedel verzekering. Ik had het laatst met mijn telefoon. Het scherm was gebroken en kreeg de reparatie kosten van de inboedelverzekering vergoed. Bel je verzekeringsagent en leg het uit, hij kent de procedure.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
@Munda KAN onder je inboedel verzekering vallen. Niet iedere inboedel verzekering heeft deze dekking standaard.