na het opstarten loopt mijn laptop binnen paar minuten vast. Is het mogelijk om mijn bestanden te redden?

Ik breng morgen mijn laptop naar een monteur maar ik ben heel erg benieuwd of het mogelijk is om mijn bestanden te redden. Hier kom ik morgen wel achter maar heb het geduld even niet :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat gaat de monteur hoogst waarschijnlijk lukken want, er zit in de laptop een harde schijf daar staan alle bestanden op

Of de monteur morgen maakt de hele laptop en dan kan je gewoon weer bij de bestanden of in het uiterste geval als dat niet meer te redden valt dan kan die de harde schijf eruit halen en alle bestanden gewoon overzetten.