Ik zie de knop 'mijn afspeellijsten' niet meer in de Youtube app. Hoe kan ik dit oplossen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Zie afbeelding. Normaal hoort er voor Geschiedenis nog een knop 'Mijn Afspeellijsten' te staan. Nu staat die er dus niet. Ik heb nog wel afspeellijsten en kan deze alleen op de pc bekijken. Ook kan ik deze afspeellijsten niet op de mobiele website zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Z512099
10 jaar geleden
Is bij mij ook zo: tussen Faviorieten en Geschiedenis hoort Mijn Afspeellijsten te staan, een video toevoegen aan een Afspeellijst gaat wel...
Een tijdelijke storing misschien.

Antwoorden (2)

Ik had dit een maand geleden ook. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstaleerd. En toen stond hij er weer bij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit probleem had ik probeer de app te up-daten of opnieuw te installeren