kan je een vaste computervervangen door chromebox?

Mijn vaste computer wil ik binnenkort vervangen, ik las dat chromebox binnenkort op de markt komt . Is dit mogelijk om mijn computer te vervangen door een chromebox of zijn er teveel beperkingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan, maar houd er rekening mee dat je daar alleen Google-programma's op kunt draaien.
Uit de pagina in de link staat dat je er eventueel een ander besturingssysteem op kunt laden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
chromebox draait op chrome os, dat is een systeem dat voor een groot deel online zit, ook zijn lang niet zoveel programma's verkrijgbaar voor chrome als windows etc.
gamen zal ook niets worden op het systeem van google, en als er ooit "echte" games komen dan zullen ze zeker niet de nieuwste zware games draaien