Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een advertentie op Marktplaats heb gezet is deze paar minuten daarna verdwenen, hoe kan dat?

Als ik een advertentie op Martplaats heb geplaatst blijft deze maar een paar minuten staan, dan is hij verdwenen. Het internet hapert ook af en toe, er is dan geen verbinding. Kan dit met elkaar te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat laatste lijkt me hier niet het geval. Hier krijg je altijd melding van

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je advertentie is verstuurd en zichtbaar is voor enkele minuten dan is de advertentie correct verstuurd. Heeft dan niks met je verbinding te maken. Het kan zijn dat het automatisch systeem van Marktplaats controles uitvoert door jouw advertentie te "scannen". Ze zoeken op rekeningnummers, links naar websites, mailadressen en dat soort informatie waarvoor normaal voor betaald moet worden. Mocht dit het geval zijn, dan ontvang je meestal een email over waarom je advertentie is afgekeurd. Mocht je dit niet krijgen, dan zou ik contact met Marktplaats opnemen en vragen wat er aan de hand is. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding