moet ik bij het kopen van een wifi usb adapter letten op het merk?

Hallo,
Ik heb een acer computer, is het noodzakelijk dan ook een wifi adapter van acer te kopen of is elke stick geschikt. Natuurlijk moet ik wel kijken welk besturingssystemen de stick ondersteunt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Elke stick is wel geschikt, maar let ook vooral op de snelheden, dus als je bijv. een 802.11g-router hebt, moet je geen a of b adapter kopen, maar minimaal een g-adapter. De meeste die tegenwoordig te koop zijn hebben echter 802.11n of zelfs al 802.11ac.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je kan elke stick wel gebruiken alleen het is natuurlijk altijd beter als je een beter merk koopt voor goede kwaliteit