Wat is een goede site om patience op te downloaden?

Ik wil graag patience op mijn nieuwe computer maar wil geen virus bij het downloaden het is een windows vista.

Weet iemand een goede site met geen virussen en waar je geen speciale ding voor hoeft te downloaden en graag ook niet dat er andere vreemde dingen op je beeldscherm komen te staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Amadea
10 jaar geleden
Ik heb een laptop met Windows Vista en daar zit Patience al als standaard spel op. Kijk onder Programma's bij Ontspanning.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja, dat wilde ik net zeggen, staat er gewoon al op hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat het er niet bij staat, maar in het Configuratiescherm bij Windows-onderdelen kun je Patience en andere Windows-spellen inschakelen, als dat nu nog niet is ingeschakeld.

Het beste antwoord

Op deze site staan allerlei Patience-spellen.
Ik heb het gecheckt: het zijn legale spellen zonder virus.
Kies een freeware (=gratis) spel -> downloaden -> eventueel uitpakken -> spelen.

http://www.windows7download.com/free-win7-patience
SimonV
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Windows 7 is toch een andere besturingsprogramma dan Windows Vista?
SimonV
10 jaar geleden
Maakt in dit geval niet zoveel uit.
Bovengenoemde spellen werken ook onder XP.
Amadea
10 jaar geleden
XP is toch ook weer een ander besturingsprogramma dan Vista?
SimonV
10 jaar geleden
Er zijn spellen die onder XP wel werken maar onder Vista niet.
Maar ik ben nog nooit een spel tegengekomen dat onder XP en W7 wel werkte en onder het tussenliggende Vista niet.
Er worden geen hoge systeemeisen aan dit soort spelletjes gesteld.