hoe kan ik mijn emails veilig sturen en ontvaneng na gehacked te zijn in mijn hotmail

Zie steeds niet geautoriseerde beveiligings certificaat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

kijk even naar de tijd dag en datum waarop je computer staat ?
misschien is je bios batterij leeg ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat heeft dit antwoord te maken met de vraag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door een verkeerd ingestelde klok kunt u de melding krijgen dat het certificaat verlopen is.
Het kan echter ook betekenen dat er geknoeid wordt met de verbinding tussen uw pc en Hotmail.
Normale gang van zaken is dat je periodiek je wachtwoord wijzigt.
Mocht je echt het gevoel hebben dat je gehackt bent, dan zou ik direct het wachtwoord wijzigen.
Als je inlogt op computers van derden, altijd waakzaam zijn voor keyloggers en nooit het wachtwoord laten onthouden en natuurlijk netjes uitloggen.
En nooit inloggen op machines die je niet vertrouwt.