Ik moet mijn microsoft account beveiligen met een code, maar ik krijg geen mail binnen? En nu?

Hoi, ik moet mijn microsoft account beveiligen, en dan kan ik klikken op dat ik een e-mail wil met de beveiligingscode. Maar ik krijg dan geen mail binnen, of moet ik ergens anders zoeken? Ik snap er niks van, maar ik heb er geen zin in in dat mijn account het zometen niet meer doet. Kan iemand mij helpen?

Er kan niks naar mijn mobiel gestuurd worden, ik krijg de optie niet om de code via een sms te sturen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het goed is , was er in deze procedure van registeren ook de vraag naar een alternatief emailadres? Zo niet, dan kan er als de sms code -zenden niet als optie meer is, de code nog wel via je gsm als voicemail kunnen binnenkomen. Of er zijn al meerdere (oudere) MS accounts geweest? Vaak is het dan een hotmail of gmailadres die in de weg zit. Hier staat wel stap voor stap wat opties om alsnog je account actief te krijgen: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/account-security-password-information Succes ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100