hoe heet een kabel die je aansluit van een tomtom of ysb stick op een tablet?

Tablet samsung galaxy note 10.1 inch tomtom home te kunnen updaten of bestanden opusb stick zetten

Toegevoegd na 1 minuut:
Usb stick bedoel ik

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een USB-kabeltje.
Maar wel even goed opletten dat de juiste stekkertjes er aan zitten.

http://www.kabeltje.com/computer/usb-s
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heet een USB OTG (on the go) kabeltje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Let er dus wel op dat je een 30-pin samsung aansluiting hebt aan 1 kant (en de USB plug aan de andere).
gvrox