Wat kan ik nog meer met Word, Powerpoint, Movie Maker, etc.?

Ik denk dat er meer functies zitten op Microsoft Word, Powerpoint, Windows (live) Movie Maker, etc.

Kan iemand mij vertellen of ik gelijk heb, zo ja, welke functies zijn bij de meeste mensen niet bekend, maar zijn fijne, handige en leuke functies?

Nog een vraag: kun je in Movie Maker een video plaatsen en dan bijv. midden in het filmpje iets anders laten zien, maar dan dat het geluid van de video wel doorloopt?

Als je nog meer van dat soort handigheidjes kunt uitleggen, bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo Wold

Er zitten meer functies op dan je denkt zoals de Email outlook,Rekenen (financien beheren etc.) met Excel,eigenlijk te veel om op te noemen! ik raad je aan om het boek(je) Microsoft Office 2010 te kopen staat echt alles in wat je moet weten over Microsoft Office