Welk gebouw staat er op de foto's van Windows 7 bureaubladachtergrond architectuur? (zie voorbeeld)

Ik weet niet of alle foto's van hetzelfde gebouw zijn. Weet iemand wat dit voor bouwwerk is en waar het staat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

1. Space Needle, Seattle
2. Experience Music Project, Seattle
3. Düsseldorfer Schauspielhaus
4. Experience Music Project, Seattle
5. Selfridges, Bullring, Birmingham
6. Melbourne City Link Gateway
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Knap gegoogled, ik kon het niet vinden.
Een beter antwoord dan dat van jou is er niet te geven, dus jij krijgt de credits en ik sluit de vraag nu.