Kan je een laptop formatteren via een externe beeldscherm?

De beeldscherm van mijn laptop is kapot en ik zou mijn laptop moeten formatteren via een externe monitor. Nu ben ik bang dat ik de opdrachten niet kan uitvoeren omdat de laptop de externe monitor niet zal herkennen tijdens het proces.

Antwoorden (1)

Ja dit kan, als je externe monitor al aangesloten is voor je de laptop aansteekt kan het zijn dat je laptop automatisch zijn beeld weergeeft op de externe monitor.

Het kan ook zijn dat de laptop zijn eigen monitor als default ziet. Dan moet je bij de opstart in de BIOS geraken (via één van de F1-F12 toetsen) en vanaf daar ben je terug safe.

Als dit toch niet werkt, moet er iets verkeerd zijn met je videokaart.

Succes!